wtorek, 4 października 2016

Moje pierwsze kosmetyczne pudełko - otwieram Asian Box 3

Witajcie,
Nigdy dotąd nie zamawiałam kosmetycznych pudełek- niespodzianek, jakoś nie umiałam się do tego typu idei przekonać. Natomiast, gdy zobaczyłam poprzednią edycję Asian Box , która bardzo  mi się spodobała, lecz nie było już możliwości zamówienia, postanowiłam ,że gdy pojawią się zapisy do Asian Box 3, to skorzystam z tej ciekawej inicjatywy. Warto wspomnieć, że za akcję Asian Box są odpowiedzialne sklepy internetowe myasia.pl i azjatyckizakatek.pl. Koszt to 99 zł, a w tej edycji wartość otrzymanych kosmetyków miała wynieść ponad 200zł.
Dzisiaj właśnie, kurier przywiózł moje pierwsze kosmetyczne pudełko. Od razu w oczy rzuca się przepiękna grafika zaprojektowana przez Fancy.
I otwieramy...
W  pudełku poza kosmetykami, znajdujemy bardzo estetyczną karteczkę, na której są opisane wszystkie produkty.
Pięknie ułożona zawartość.
A teraz przyjrzyjmy się cóż tu mamy ciekawego...
Water Drop Sleeping Pack
Maseczka całonocna Water Drop Sleeping Pack Lioele
Mam tę maseczkę w starej szacie graficznej. Cieszę się z następnego opakowania , bo jest naprawdę świetna, a moje opakowanie powoli się kończy. Pisałam o  niej tutaj. Produkt pełnowymiarowy. Cena 49,95 zł.
Dr Ampoule Hyaluronic Acid
Serum do twarzy Dr Ampoule Hyaluronic Acid Lioele
Fakt, że w boxie znajdzie się ampułka to twarzy, został ujawniony już jakiś czas temu. Nie ukrywam, że bardzo lubię tego typu kosmetyki.  Nawilżające serum z zawartością kwasu hialuronowego, które znalazłam w pudełku, idealnie sprawdzi się w mojej codziennej pielęgnacji. Produkt pełnowymiarowy. Pojemność 40 ml. Cena: 54,95 zł
Jumbo Concealer
Korektor w kredce Jumbo Concealer Lioele
Akurat szukałam jakiegoś korektora na niedoskonałości. Asian Box czyta w moich myślach! Kredka Lioele, ma żółtawy odcień,bardzo lekką konsystencję  i łatwo się aplikuje Według ulotki ma się nadawać na niedoskonałości  i pod oczy. Czy zostanie moim ulubieńcem ? Zobaczymy, ma na to spore szanse... Produkt pełnowymiarowy. Cena 42,95 zł.
Baby Pet Magic Mask
Maseczka w płachcie Baby Pet Magic Mask Panda Holika Holika
Maseczka ta ma za zadanie, głównie likwidować efekt pandy, a poza tym nawilżyć i rozjaśnić skórę. Jak można zauważyć uwielbiam maseczki w płachcie i bardzo się cieszę, że mogę wypróbować tą, gdyż nie uzywałam jeszcze żadnej ze zwierzątkowej serii. Produkt pełnowymiarowy. Cena 17,95 zł

Black Snail Care Kit

I wisienka na torcie...
Zestaw miniatur Black Snail Care Kit Holika Holika
Już jakiś czas temu chciałam zamówić sobie ten zestaw, ale był niedostępny. W skład zestawu wchodzą: maseczka, krem (18ml), emulsja(30ml)  oraz toner (30ml). Głównym składnikiem kosmetyków jest ekstrakt śluzu czarnego ślimaka, którego zadaniem jest regeneracja, odnowa i odbudowa skóry. Cena zestawu to 59,95 zł.

Już wiem, że zamówię następną edycję Asian Box. Oni naprawdę czytają w moich myślach! Wszystkie kosmetyki są idealne dla mnie, albo je chciałam zamówić, albo potrzebowałam produktu danego typu. Brak słabych punktów. A wartość pudełka to aż 225,72 zł. Ja jestem zachwycona:)

A co wy myślicie o tym pudełku? Zamawiacie kosmetyczne boxy czy też nie jesteście przekonane do tej idei? Piszcie koniecznie.
Miłego wieczoru
Ewa

12 komentarzy:

  1. Ja nie mam jeszcze żadnego doświadczenia z azjatyckimi kosmetykami. Może za jakis czas coś kupię ale na razie spokojnie podchodzę do tematu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam ostatnio sporo kosmetyków azjatyckich i jestem bardzo zadowolona, ale w mojej pielęgnacji znajdują się także kosmetyki naturalne i dermokosmetyki. Natomiast w kwestii makijażu królują u mnie koreanskie kremy bb.

      Usuń
  2. W sumie to nigdy jeszcze nie miałam żadnego kosmetycznego boxu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest mój pierwszy jestem bardzo zadowolona, bo wszystkie kosmetyki trafiły w moje gusta. Ale wiadomo to jest loteria:)

      Usuń
  3. Ulalala. <3 Cóż za cudeńka. :) Czekam na jakieś dokładniejsze recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, recenzje poszczególnych kosmetyków niedługo się pojawią:)

      Usuń
  4. Nie znałam wcześniej tego pudełka. Fajnie bo można poznać azjatyckie kosmetyki, a do tej pory nie miałm z nimi styczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to pudełko jest jednym z ciekawszych:)

      Usuń
  5. Bardzo fajny box ale myślę, że cena troszkę za wysoka patrząc na zawartość i ile tak naprawdę kosztują te kosmetyki ( i próbki ) stacjonarnie w Korei. Ale idea bardzo fajna dla kogoś kto nie ma dostępu do azjatyckich kosmetyków na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie kupowałam azjatyckich kosmetyków z Korei więc nie znam tamtejszych cen. Natomiast na tle cen tych kosmetyków w Polsce , cena ta wydaje się być bardzo korzystna:) a ty lubisz koreanskie kosmetyki?

      Usuń
  6. Cieszę się, że podoba się zarówno grafika jak i zawartość :) Miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba dosłownie wszystko:) aż tak udanego pudełka się nie spodziewałam:)

      Usuń