czwartek, 6 października 2016

Co kupić na promocji w Rossmannie - 49% - kosmetyki do oczu, które polecam oraz moje zakupy (Max Factor, Maybelline, Wibo)

Witajcie,
Pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza, ale drogeria Rossmann owszem:) Dzisiaj zaczął się kolejny tydzień wielkiej promocji. Tym razem pora na kosmetyki do makijażu oczu.
Ja już swoje zakupy zrobiłam i pokażę wam je na końcu postu, ale jest więcej kosmetyków, które objęte są tą promocją i moim zdaniem są warte uwagi.
tusz do rzęs, żel do brwi, kredka
Na początek tusze do rzęs.
Max Factor 2000 Calorie DramaticVolume
Dla mnie absolutnie genialny. Recenzję tej maskary znajdziecie tutaj.

Max Factor False Lash Effect Fusion
Równie rewelacyjna maskara jak poprzednia. Jest to jednak opcja nieco droższa. Cena bez promocji wynosi 56,59 zł. Główne zalety tego kosmetyku to: trwałość, głęboka czerń, wyrazisty efekt na rzęsach, pogrubienie, wydłużenie i piękne rozczesanie. Więc co odróżnia go od 2000 Calorie? Ten tusz ma silikonową szczoteczkę z drobnymi igiełkami, a poprzednik szczoteczkę klasyczną.

Żele do brwi.
Wibo Eyebrow Stylist
Ekonomiczna opcja, która robi co ma robić, Utrwala brwi  i nadaje im lekki kolor. Żel ten występuje w jednym kolorze: brązowym, i jest to chłodny, szarawy odcień brązu, który będzie pasował wielu osobom. Szczoteczka klasyczna, z równymi włoskami. Cena bez promocji: 9,79 zł. Wibo ma również w ofercie żel bezbarwny.

Maybelline BrowDrama w kolorze Medium Brown
Również bardzo fajny żel. Mam wrażenie, że nieco lepiej utrwala od Wibo, kolor ma zbliżony. Dużą zaletą jest dostępność 3 odcieni ( light brown, medium brown i dark brown) i wersji przeźroczystej. Warto wspomnieć o szczoteczce, która ma bardzo wygodny, kulisty kształt i bardzo ładnie wyczesuje brwi. Cena bez promocji: 28,79 zł

Kredki do oczu
Max Factor Kohl Pencil 020 Black i 090 Natural Glaze
Klasyczna kredka to temperowania Max Factor . W moim przypadku to jedyne kredki , których mogę używać na linię wodną, gdyż są trwałe, nie podrażniają mi oczu, nie odbijają mi się na soczewkach kontaktowych.  Kredka jest nie za twarda i nie za miękka, kremowa i lekko woskowa w konsystencji.
Kolor 020 to klasyczna intensywna czerń, której używam przy makijażu smoky eye, natomiast  090 to bardzo popularny, znany pewnie każdej z was odcień cielisty. Dla mnie niezastąpiony do większości makijaży. Warto wiedzieć, że Kohl Pencil występuje jeszcze w wielu innych kolorach m. in. białym, niebieskim czy śliwkowym.Cena bez promocji 30,99 zł.
tusz do rzęs, żel do brwi, cień do powiek
Cienie po powiek
Maybelline Color Tattoo 91 Creme Mattes 91 Creme De Rose, 93 Creme De Nude
Podstawa mojego makijażu oka do pracy: cienie w kremie. Łatwa  i szybka aplikacja, trwałość, cień równo się nakłada.Same zalety. Moimi ulubionymi kolorami są matowe beże: 91 ( z tonem różowym) i 93 ( ton brzoskwiniowy). Ja je utrwalam pudrem transparentnym i przez cały dzień się nie rolują, a pięknie wyrównują kolor powieki. Poza tym cechuje je duża wydajność. Cena bez promocji: 25,69zł

A tak wyglądają moje zakupy:
Tusz do rzęs, żel do brwi
W tym roku bardzo minimalistycznie  i wszystko przemyślane: sami faworyci. Dla mnie to już koniec promocji w Rossmannie, gdyż do makijażu twarzy wszystko mam i nie mam potrzeby, robienia jakiś wielkich kosmetycznych zapasów.

Tak więc, jak widać tych moich polecanych kosmetyków do oczu wcale nie jest tak dużo. Nie znalazły się tu żadne cienie do powiek  prasowane, ponieważ ostatnio rzadko maluję się cieniami i mam tylko kilka paletek ,ale żadna nie pochodzi z Rossmanna. Kosmetyki do brwi to dla mnie podstawa, gdyż muszę jakoś ujarzmić moje niesforne włoski, dlatego trochę się ich w tym zestawieniu znalazło, Praktycznie wszystkie te kosmetyki są przeze mnie używane do codziennego makijażu, używam ich więcej niż rok i naprawdę polecam.

A jakie są kosmetyki do makijażu oczu bez których nie wyobrażacie sobie codziennego makijażu?
Na co waszym zdaniem warto jeszcze zwrócić uwagę na Rossmannowskich promocjach? Jakie kosmetyki  polecacie? Piszcie koniecznie.
Miłego wieczoru
Ewa




13 komentarzy:

  1. Miałam tusz Max Factor 200 Calorie ale jednak zawsze wracam do żółtego Maybelline :)
    Zostaje na dłużej i czekam na kolejny post :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się szczerze że nie używałam żółtego Maybelline. Kiedyś miałam taki różowy i był bardzo średni i od tej pory, wybierałam inne marki
      Ale może tego żółtego warto sprobować:)

      Usuń
    2. Bardzo mi miło że zostajesz na dłużej;)

      Usuń
  2. Polecam tusz So Couture Loreala a także kredki do brwi Brow Artist Loreal. Sama mam ochotę na tusz Bourjois najnowszy ale to przy następnej promocji bo mam jeszcze 2 tusze innych marek i miniatury....w zapasie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie So Couture się niestety rozmazywał w ciągu dnia, co było uciążliwe, a wielka szkoda bo efekt piękny i szczoteczka mi odpowiadała. Kredkę z Loreal może wypróbuję jak skończy się moja z Catrice. Dziękuję za polecenie:)

      Usuń
  3. Polecam tusz So Couture Loreala a także kredki do brwi Brow Artist Loreal. Sama mam ochotę na tusz Bourjois najnowszy ale to przy następnej promocji bo mam jeszcze 2 tusze innych marek i miniatury....w zapasie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tusze MF są świetne, a ten fioletowy genialny. Miałam go i polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne produkty. Ja to się czaję najbardziej na dni "twarzowe". Obserwuję i pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku makijaż twarzy odpuszczam, bo wszystko mam:)

      Usuń
  6. Ja uwielbiam żółty tusz do rzęs Lovely Pump Up 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam żółty tusz do rzęs Lovely Pump Up 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tusz z Lovely jest taki popularny, a ja jeszcze się na nie go nigdy nie skusiłam. Dziękuję za polecenie będę o nim pamiętać:)

      Usuń