wtorek, 27 września 2016

SPA dla włosów - mój wieczór z Biovax

Witajcie,
Ze względu na to iż w ubiegłym tygodniu, zdecydowałam się na odświeżenie fryzury (pierwszy raz mam całe włosy farbowane i efekt bardzo mi się podoba, wcześniej tylko część pasem była rozjaśniona), postanowiłam przywiązywać większą wagę do pielęgnacji moich włosów. Od (prawie) zawsze po myciu, używałam odżywki, czasem jakiegoś olejku, maski lub serum, ale raczej bardzo nieregularnie. Natomiast teraz , będę potrzebowała regeneracji i nawilżenia moich pasm , tym bardziej, że raz na jakiś czas myję włosy fioletowym szamponem, żeby ochłodzić kolor, co jednak nieco wysusza czuprynę.
Wczoraj wieczorem, zaczęła się akcja - regeneracja dla mojej fryzury, pierwszy raz od farbowania i postawiłam na szampon, maseczkę oraz oleokrem od Biovax z serii  Pearl.

Szampon maseczka oleokrem

Oleokrem ( pokazywałam go tutaj )stosuję już od 2 tygodni po każdym myciu włosów, natomiast szamponu i maski używałam pierwszy raz. Jakie są moje wrażenia i jak na te kosmetyki zareagowały moje włosy?
Szampon maseczka oleokrem

Intensywnie regenerujący szampon Kolagen & Perły Biovax Pearl
Szampon znajduje się w eleganckiej, miękkiej tubie , z której bardzo łatwo można wydobyć kosmetyk. Konsystencja produktu jest gęsta, kolor perłowy  z drobinkami , a zapach  całej serii jest bardzo specyficzny i trudny do opisania,coś jakby zapach perfum, mi się podoba , ale nie każdemu będzie odpowiadał. Szampon jest bardzo wydajny, ponieważ dobrze się pieni   na  całe mycie, wystarczy go naprawdę niewiele. Włosy po jego użyciu są dobrze oczyszczone, jest również bardzo łagodny dla skóry głowy, ponieważ nie zawiera SLS. Opakowanie zawiera 200 ml  i kosztuje bez promocji 19,90 zł/
Tak wygląda pełny skład
szampon
Krok drugi...
Intensywnie regenerująca maseczka do włosów Kolagen & Perły Biovax Pearl
Mały, uroczy , plastikowy słoiczek kryje w sobie gęstą maskę , którą należy nakładać na włosy  i skórę głowy na 15 minut co 3 - 5 dni. Kosmetyk nie ścieka z włosów, przyjemnie się aplikuje. Po użyciu włosy są lekkie, miękkie, puszyste, gładkie i  łatwo się rozczesują. Maseczka naprawdę daje radę. Jedyne "ale" mam do wydajności , opakowanie zawiera 125 ml , a ja mam wrażenie że po jednym użyciu, zostało  tylko nieco ponad pół słoiczka. Cena  ok 19 zł bez promocji.
Warto zwrócić uwagę na skład. Główne składniki czyli kolagen i perły są wysoko, ponadto gliceryna, olej ze słodkich migdałów  i  ekstrakt z lawsonii bezbronnej (henny).
Skład
maseczka

I na koniec...
Odżywczy oleokrem do włosów Oleje Dalekowschodnie Tsubaki i Perilla Biovax Pearl
Oleokrem to bardzo dziwny kosmetyk... W pięknej tubce ,znajdziemy krem bez spłukiwania, który działa zupełnie inaczej niż inne specyfiki do włosów bez spłukiwania, gdyż nie dociąża, nie przeciąża i nie sprawia, że włosy stają się lekko oblepione. Ten krem jest tak lekki i delikatny, a nawilżenie i wygładzenie jest na włosach wyczuwalne. Jego zadaniem jest uzupełnianie działania odżywki lub maski a nie zastąpienie jej. Można go używać na suche lub mokre włosy. Ja częściej korzystam z drugiej opcji.  Kosmetyk jest także bardzo wydajny. W składzie lekkie silikony, gliceryna,  deklarowane oleje, pantenol oraz proteiny perłowe. Tubka ma 125 ml i kosztuje ok. 19 zł.
Skład
oleokrem

Po takim SPA, moje włosy są w dobrym stanie: miękkie, gładkie, lśniące i lekkie. Skóra głowy nie została podrażniona, i zbyt wiele włosów nie zostało pod prysznicem, a na mojej głowie. Myślę, że będę dalej używać różnych serii Biovax bo służą moim włosom, mają ciekawe składy, a ich cena nie jest zbyt wygórowana  i w promocji można kupić szampon i maskę już za 9,99 zł , a oleokrem za 14,99 zł. ( teraz w Rossmannie jest taka promocja).
A jakie wy polecacie kosmetyki  regenerujące po farbowaniu włosów? Wolicie profesjonalne  kosmetyki fryzjerskie, drogeryjne a może naturalne? Proszę o rady jak jeszcze mogę zadbać o włosy po farbowaniu.
Miłego wieczoru
Ewa


4 komentarze:

  1. Dobrze trafiłam, bo właśnie zastanawialam się nad zakupem szamponu i maski do wlosow Biovaxu 😊 Przekonałaś mnie! 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się dobrze sprawdzi tak jak mnie i też będziesz zadowolona:) Bo ja uważam, że to bardzo udana seria

      Usuń
  2. Co jakiś czas wracam do Biovaxów, jednak ta linia mnie nie zachwyciła... Tego oleo kremu jeszcze nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę że oleo krem jako następny krok pielęgnacji dużo daje. Na razie jestem z tej serii zadowolona. A tu którą linię polecasz?

      Usuń