poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Truskawkowy żel pod prysznic od Le Petit Marseiliais- zapach lata?

Są takie zapachy kosmetyków, na które zawsze się skuszę. Są wśród nich: mięta, czekolada, neroli,róża, zapach morski  i truskawka. Więc kiedy zobaczyłam w Rossmannie, że Le Petit Marseiliais wypuściło nowy żel pod prysznic  o zapachu truskawki właśnie, od razu znalazł się w moim koszyku. Dodatkowo do zakupu  zachęciła mnie cena promocyjna 7,99 zł  czy 8,99 zł za 400 ml. Czy żel faktycznie czaruje aromatem truskawki i czy dobrze spełnia swoją podstawową funkcję ?
Żel pod prysznic Le Petit Marseiliais Truskawka


Opakowanie przyciąga wzrok ,jest proste i praktyczne, ładnie wygląda na półce w łazience. W  przypadku żelu truskawkowego, butelka jest w intensywnie czerwonym odcieniu z grafiką przedstawiającą owoce, które są głównym składnikiem żelu.

Żel jest delikatnie czerwony, półprzeźroczysty i niestety dość rzadki co negatywnie wpływa na jego wydajność. Jako kosmetyk do mycia ciała dobrze spełnia swoją funkcję, delikatnie się pieni, myje i nie wysusza skóry. Producent określa go jako delikatny żel pod prysznic, który ma nawilżać i odświeżać. Jakiego wielkiego nawilżenia nie zauważyłam ale tak jak już wspomniała na pewno nie wysuszył mojej skóry.
Skład 

Skład kosmetyku jest dość krótki  i raczej typowy dla drogeryjnego żelu pod prysznic, gdyż zawiera SLES. Warto zwrócić uwagę iż w pierwszej połowie składu znajdziemy ekstrakt z truskawki, który nie  występuję tu tylko jako zapach, za co duży plus.

Czy żel spełnił moje oczekiwania odnośnie relaksującego zapachu podczas kąpieli? Myślę, że tak.
Aromat jest bardzo słodki, określiłabym go jako truskawkowy sorbet. W żadnym wypadku nie jest to zapach chemiczny. Myślę, że dla fanów  truskawek, tak pachnący żel pod prysznic, będzie faworytem na lato.

Jakie Wy polecacie pięknie pachnące kosmetyki ? Jakie zapachy lubicie najbardziej? Piszcie w komentarzach

Miłego popołudnia:)

Ewa

2 komentarze:

  1. Zapach musi mieć piękny. Ja polecam żele Alterry, mają cudne niechemiczne zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam żele Alterry i podobały mi się,a zupełnie o nich zapomniałam:) Dzięki za przypomnienie. Który zapach Alterry najbardziej polecasz?

      Usuń