wtorek, 15 sierpnia 2017

Cukiereczki z drogerii, czyli niedrogie hity do makijażu ( Catrice, My Secret, Kobo)

Nie w każdym przypadku sprawdza się powiedzenie, że jakość kosztuje.  Czasem możemy trafić na kosmetyki nie odbiegające od tych górnopółkowych w naprawdę korzystnych cenach, które nie nadwyrężą naszego portfela. Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka  moich makijażowych perełek, z których każda kosztowała mnie mniej niż 20 zł.


Catrice Liquid Camouflage  jest hitem wielu z Was i zapewne nie trzeba go nikomu przedstawiać.
Jest jednym z najlepiej kryjących korektorów z drogerii, a jednocześnie nie obciąża skóry pod  oczami.Wyróżnia się trwałością, nie wchodzi w zmarszczki. W ciągu dnia nieco oksyduje ale najnowszy kolor 005 Light Natural jest na tyle żółty i jasny, ze dobrze wygląda przez cały dzień, nawet u tak bladej osoby jak ja. Jego cena waha się od 13 do 16.99 zł.

Kobo Face Contour Palette jest świetną opcją do konturowania twarzy na co dzień. Efekt jaki można otrzymać tym zestawem jest bardzo naturalny, nienachalny, nie zrobimy sobie nim plam i krzywdy. Użycie kolorów 2 i 3  tak jak  jest zilustrowane na opakowaniu, pozwala uzyskać efekt 3D , gdzie kontur jest pogłębiony. Oczywiście intensywność tych pudrów możemy stopniować. Jedynie odcień 1 w moim odczuciu zbyt mało rozjaśnia partie twarzy, jest za to fajnym bananowym pudrem do całej twarzy lub też do obszarów pod oczami. Ostatnio jest to mój ulubiony zestaw do konturowania w codziennym makijażu, ponadto jest kompaktowy i idealny do podróżnej kosmetyczki. Udało mi się go  kupić w promocji za 14,99 zł, a jego cena regularna to 24,99 zł.

My Scret Face Illuminator Powder  w odcieniu Princess Dream, moim zdaniem będzie idealny dla każdej karnacji, ponieważ mam wrażenie iż nie pozostawia na skórze konkretnego koloru, tylko taflę która odbija światło na szampańsko złoto. Efekt ten wygląda po prostu jak pełna blasku skóra , nie zaś jak nałożony kosmetyk. Po prostu cudo. Jeżeli jednak wolicie chłodniejszą taflę, marka niedawno wprowadziła nowy kolor, który powinien spełnić Wasze oczekiwania. Cena 15,99 zł

My Secret Loose Transparent Powder. Ten sypki puder bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. W sumie kupiłam go tylko dlatego, że był sypki, transparentny i miał niewielkie(12g), dość solidne opakowanie , a potrzebowałam czegoś takiego do wyjazdowej kosmetyczki. Tymczasem okazało się, że ten puder niewiele ustępuje jakością  mojemu pudrowi Chanel czy Guerlain, którego używałam wcześniej. Co prawda nie daje takiego, blasku skórze, efekt jest bardziej matowy, ale nie płaski. Strefa T zaczyna mi się świecić nieco szybciej niż pod wspomnianych wcześniej pudrach, ale kosmetyk My Secret  jest bardzo drobno zmielony i nie jest widoczny pudrowy efekt. Ładnie utrwala makijaż i jak za cenę 8,99 zł (cena regularna 16,99zł) jest to naprawdę porządny puder po który często sięgam.

To na razie wszystkie moje perełki makijażowe  z drogerii. Jestem ciekawa jakie kosmetyki w dobrych cenach , a świetnej jakości Wy możecie polecić?

Miłego popołudnia

Ewa

8 komentarzy:

  1. U mnie niestety korektor Catrice się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ci w nim nie odpowiadało ? Jaki jest Twój ulubiony korektor?

      Usuń
  2. Catrice Liquid Camouflage mam i lubię :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go ostatnio używam codziennie:) Zdetronizował mojego wcześniejszego ulubieńca z Lumene. Poza tym Catrice wypada korzystniej cenowo

      Usuń
  3. uwielbiam ten korektor z catrice! jest idealny! :D Z kobo miałam kiedyś cienie i również były super :)

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam korektor z Catrice jest ulubieńcem wielu dziewczyn:) również pozdrawiam:)

      Usuń
  4. korektor z Catrice <3 zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam Cię serdecznie kochana! :*

    OdpowiedzUsuń