poniedziałek, 10 października 2016

Kurtki na jesień ( H&M, Sinsay, Terranova)

Witajcie,
Wraz z rozpoczęciem roku akademickiego, co prawda,mogę pożegnać co drugi wolny weekend, ale dziś wracam z nowym wpisem o tematyce tym razem, bardziej modowej.
Chciałabym pokazać wam kurtki, które noszę tej jesieni. Cześć moich propozycji pochodzi z tegorocznych kolekcji, część mam już kilka lat, ale myślę że jeżeli coś wam się spodoba, bez trudu dostaniecie podobne fasony.


Kurtka z imitacji zamszu Terranova
Propozycja pierwsza, to czarna kurteczka z imitacji zamszu, z asymetrycznymi zamkami  i wykończeniami ze skóry ekologicznej. Kołnierz i rękawy są wykończone sztucznym kożuchem. Fasonem przypomina nieco ramoneskę. Kurtka sięga za biodra, jest ciepła. Kupiłam ją w outlecie Terranovy za około 100 zł, około 4 lata temu i od tego czasu dobrze mi służy. Fajnie pasuje do jeansów oraz spódnic. Noszę ją w chłodniejsze dni. Mój rozmiar to M.
Płaszcz Sensay
Ten płaszczyk wykonany z dość grubego, przeplatanego, biało czarnego materiału, pasuje zarówno na co dzień , jak i na większe okazje. Z jednej strony prosty i klasyczny, z drugiej asymetryczny zamek z wykończeniami z ekoskóry nadaje  mu ciekawszy charakter. Płaszcz sięga mi przed kolano( przy wzroście 160 cm). Model ten mam od roku i pochodzi ze sklepu Sinsay i kosztował około 150 zł, a mój rozmiar to M. Jedyne zastrzeżenie mam do materiału , który się mechaci na rękawach, co jednak nie jest widoczne. Ty niemniej uważam, że to bardzo fajny i praktyczny fason , w którym się bardzo dobrze czuję i często go wybieram. Warto wspomnieć, że jest cieńszy niż kurtka z Terranovy.

Bomberka H&M
Tę kurtkę bomberkę, mam od niedawna, ale już skradła moje serce. Ma śliczny odcień lekko przybrudzonego różu, złote zamki, nie jest ani za gruba, ani za cienka, jest miękka i niesamowicie wygodna. Po prostu idealna kurtka do pracy i na co dzień. Dzięki optymistycznemu odcieniowi różu, dobrze sprawdzi się również na wiosnę. Fajnie wygląda z niebieskimi jeansami i granatowymi butami z Adidas. W nieco chłodniejsze dni lubię ją łączyć z chustą w usta  z Mohito.
Bomberka H&M, chusta Mohito
Tą bomberkę kupiłam w H&M, jej cena regularna to 150 zł. ( mnie udało się ją kupić z 20% rabatem).Mam rozmiar 36.
Myślę, że warto mieć w szafie kurtkę tego typu, bo fajnie wygląda , jest praktyczna i dostępnych jest wiele kolorów.
Na koniec klasyka.
Ramoneska H&M
Moja czarna ramoneska pochodzi z H&M, regularnie jej cena to 199zł (ja skorzystałam z rabatu studenckiego). Mam wersję oversize, która sięga mi za biodra. Ten model jest bardzo ładnie wykonany, skóra ekologiczna jest miękka i przyjemna w dotyku. Mam zamiar nosić tą kurtkę rozpięta, gdyż tak moim zdaniem prezentuje się najlepiej. Bardzo podobają mi się w niej asymetryczne zamki, których jest nie za dużo i nie za mało. Myślę że taka klasyczna kurtka posłuży mi spokojnie kilka lat, na cieplejsze jesienne ( i nie tylko ) dni.Mam rozmiar 36. 

To już wszystkie moje typy na tegoroczną jesień. Jakie wy wybieracie kurtki o tej porze roku? Wolicie klasyczne fasony czy też może hity sezonu? Piszcie koniecznie.
Miłego wieczoru
Ewa

8 komentarzy:

  1. Pierwsza i ostatnia najbardziej mi się podobają :) świetne są :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknięte:) A jaki jest Twój typ na tegoroczną jesień?

      Usuń
  2. Fajne te kurteczki :) W Korei też mamy H&M , Zare i Bershke ale jakos mam wrażenie, że te ciuchy tutaj sa jakies inne. Ja stawiam na bluzy z kapturem, tak zwane "hoodie". Mam kilka z adidasa i jakis firm "no name". Sa bardzo cieple jak dla mnie i wygodne. Bo w sumie jesien w Korei aż tak zimna nie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce w tym roku jesień daje popalić. Poranki są tak zimne, że kurtka to pozycja obowiązkowa.

      Usuń
  3. Obie kurtki z H&M są fajne;) ja noszę krótkie i dopasowane kurtki:). Różowe też mam trzy ale na wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie lubię krótkich kurtek, natomiast ostatnio mam fazę na różowe rzeczy i myślę że odrobina różu na jesień nie zaszkodzi:)

      Usuń