środa, 12 października 2016

Co kupić na promocji w Rossmannie -49% - kosmetyki do makijażu twarzy

Witajcie,
Pogoda nadal nas nie rozpieszcza, ale na pocieszenie  mamy trzeci tydzień promocji w Rossmannie. Tym razem w centrum uwagi  są kosmetyki do makijażu twarzy.
Pokażę wam dzisiaj kilka moich propozycji, których używam już dłuższy czas i serdecznie polecam.

Podkłady:
Krem CC Bell HypoAllergenic 01Porcelain
Jest naprawdę lekki, a jednocześnie dobrze kryje niedoskonałości cery. Świetnie sprawdził się latem, ładnie nawilżał. Posiadam najjaśniejszy odcień, który ma beżowe podtony i ładnie dopasowuje się do kolory skóry. Jednym słowem : naturalny efekt i nawilżenie. Cena bez promocji:19,59zł.

Podkład Revlon Colorstay do cery tłustej i mieszanej 150Buff 
Bardzo popularny fluid , nie bez powodu, mnie też zauroczył. 150 to ładny jasny odcień, krycie doskonałe, dobrze matuje jest długotrwały. Dla mnie niezastąpiony podkład na imprezy, gdyż nic innego tak dobrze się nie sprawdza w ekstremalnych warunkach. Ja mam jeszcze starą wersję. Nowa posiada opakowanie z pompką i lżejszą konsystencję. Cena bez promocji: 69,99zł

Podkład Bourjois Healthy Mix 51 Light Vanilla
Moim zdaniem Bourjois ma dość ciemne kolory kosmetyków do twarzy, natomiast odcień 51 Helathy Mix jest dla mnie idealny: jasny beż z żółtymi tonami. Kosmetyk lekko rozświetla skórę, nawilża, ładnie kryje i pięknie pachnie. Fluid zawiera również pielęgnacyjny kompleks z owoców. Zdecydowanie wart uwagi, Cena bez promocji: 62,99zł

Podkład Catrice All Matt Plus 010 Light Beige
Tradycyjnie posiadam najjaśniejszy odcień: ładny beż, mniej żółty niż Healthy Mix. Fluid fajnie matuje, ale nie jest to płaski mat , a bardziej efekt satyny. Krycie też jak najbardziej w porządku. Uwagę zwraca też ładne opakowania z matowego szkła. Cena bez promocji ok. 30 zł Catrice jest dostępny tylko w wybranych Rossmannach , ale też w Hebe i w Naturze.

Podkład L'Oreal True Match N1
Przez lata był moim ulubionym podkładem, gdyż kolor N1 był najjaśniejszym dostępnym w drogerii.
Lubiłam ten podkład, gdyż ładnie wyglądał na twarzy i był całkiem trwały. Nowa formuła jest jedynie moim zdaniem nieco zbyt rzadka i trzeba uważać przy aplikacji. Cena bez promocji: 59,99zł.

Korektory:
Rozświetlający korektor pod oczy Bell Hypoallergenic 
Niedrogi,  kryje wystarczająco. Jego ładny, żółty odcień dobrze neutralizuje cienie pod oczami.
Cena bez promocji około 18zł.

Korektor L'Oreal Lumi Magique 1 Light
Korektor w pędzelku w pięknym złotym opakowaniu. Ma lekkie krycie, ale za to daje niesamowice subtelny  i naturalny efekt rozświetlenia. Będzie idealny dla osób, które nie potrzebują dużego krycia pod oczami,  ale chcą rozświetlić i odświeżyć spojrzenie. Cena bez promocji: 48,99zł

Korektor L'Oreal True Match 1 Ivory
Dobrze kryje i jest bardzo jasny, sprawdza się zarówno pod oczy jak i do konturowania i na niedoskonałości. Cena bez promocji: 35,99zł

Puder
Puder Catrice All Matt Plus 010 Transparent
Fajny, jedwabisty puder w dobrej cenie. Delikatnie matuje, utrwala i nie wysusza skóry.  Cena bez promocji: ok. 18 zł

Róże do policzków
Róż do policzków Bourjois 34Rose D'Or i 41 HealthyMix
Wypiekane róże Bourjois o różanym zapachu są hitem od wielu lat. Wydajne, nie pylą, dowyboru do koloru, każdy znajdzie coś dla siebie. Cudnie wyglądają na policzkach. Kolor 34 jest chyba najbardziej popularnym. Świeży odcień różu ze złotym połyskiem, który dodaje nam blasku, ale w żadnym wypadku nie jest przesadzony. Odcień 41 z kolei daje efekt zdrowego rumieńca i jest to matowa brzoskwinia. Cena bez promocji: 53,99zł.

Warte uwagi są także róże z Astor i Bell, zwłaszcza polecam matowe odcienie brudnego różu.

Rozświetlacze:
Rozświetlacz Wibo Diamond Iluminator
Piękna szampańska tafla, bez drobinek, za niewielkie pieniądza. Cena bez promocji:9,99zł

Rozświetlacz Lovely Gold Highlighter
Tak samo dobry  jak poprzednik, jednak bardziej złoty i intensywniejszy. Cena bez promocji: 9,29zł

Na koniec
Bibułki matujące Wibo
Jednym słowem są świetne. Myślę że to pozycja obowiązkowa w torebce każdej kobiety. Cena bez promocji: 6,79zł.

Kolory podkładów na dłoni i na kartce:
Od lewej: korektor Bell 1 , Krem CC Bell 01, Revlon 150, Bourjois 51, Catrice 010, korektor L'Oreal 1

Od lewej: korektor Bell 1 , Krem CC Bell 01, Revlon 150, Bourjois 51, Catrice 010, korektor L'Oreal 1

Kolor róży i rozświetlaczy na dłoni i na kartce:
Od lewej Bourjois 34, Bourjois 41, Wibo , Lovely


To już wszystkie moje propozycje i jak widać jestem wielką fanką kosmetyków z Rossmanna.
Piszcie koniecznie co polecacie kupić w ostatnim tygodniu promocji i co udało wam się upolować.

Miłego wieczoru
Ewa



10 komentarzy:

  1. Ja na razie nie wybieram się do Rossmanna na tą promocję, bo za dużo pieniędzy bym wydała, a zapasy czekają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kiedy nowy post ? :)
      Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że nowy post pojawi się dzisiaj późnym wieczorem:)

      Usuń
  2. Teraz mnie przestraszyłaś z tym Revlonem! Kupiłam wersję z pompką, myślałam, że to tylko zmiana opakowania, a nie konsystencji i działania! :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie ma się czego bać:) daj znać jak się sprawdza wersja z pompką, bo jak mi się to opakowanie skończy, to chcę się zaopatrzyć.

      Usuń
  3. Ten rozświetlacz z Wibo miałam ale się skończył ale nie idę do Rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam w tym roku tylko na promocji na kosmetyki do oczu, bo resztę na razie mam:)

      Usuń
  4. Ja kupiłam kredkę do konturowania Maybelline, pomadkę Velvet Bourjois, i kredki do ust - ale to wszystko w Superpharm - tam tez było -50% i mam kartę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super zakupy:) ja mam do Superpharm niestety dość daleko a szkoda. Jaki kolor szminki Bourjois wybrałaś?

      Usuń