czwartek, 3 listopada 2016

Mini zakupy kosmetyczne z końca października 2016 r. ( Clinique, Be Beauty, Allegro)

Witajcie,
Dzisiaj chciałam wam pokazać małe zakupy kosmetyczne z ostatniego tygodnia i to wcale nie jest tak, że ja tak mało kupuję kosmetyków:) Po prostu gdy przyszły do mnie paczki ze Skin79 i z Sephory, zanim zdążyłam napisać o nich stosowny post, te rzeczy już rozeszły się po mojej kosmetyczce i łazience, a część już zużyłam. Tak więc ucząc się na własnych błędach, dzisiaj nowości, póki naprawdę są nowościami:)
Zaczynajmy...
Na początek Biedronka.
Żele pod prysznic BeBeauty Chocolate i Raspberry Vanilla
Moje zapasy pod prysznic  powoli się kończą, więc widząc tak ciekawe kosmetyki w Biedronce, nie mogłam obok nich przejść obojętnie. Zdecydowanie na ich korzyść przemawiają duże opakowanie 750 ml z pompką oraz dobra cena - 7,99 zł.  Żele  mają słodkie zapachy  i ekstrakty odpowiednio z kakao i malin i wanilii. Mnie bardziej do gustu przypadła wersja malina z wanilią, gdyż  zapach czekoladowy jest bardzo słodki i  bardziej przypomina gorące kakao, ale dalej jest przyjemny.

Krem do twarzy Clinique Pep- Start Hydroblur Moisturizer
Jakiś czas temu widziałam reklamę nowych kremów Clinique z serii Pep - Start i bardzo mnie zaciekawiły. W końcu zdecydowałam się zamówić na clinique.com.pl krem Hydroblur Moisturizer.
Obietnice producenta wydają się być kuszące: lekki krem, który ma być idealny pod makijaż, ma nawilżać, maskować niedoskonałości i regulować wydzielanie sebum. Hmmm... brzmi wspaniale:)
Kremu jeszcze nie używałam, ale nie ukrywam, że dużo od niego oczekuję. Skład kremu wydaje się być obiecujący: masło shea, mango, algi, skwalan, kwas hialuronowy. Cena opakowania 50 ml to 95 zł. Niby sporo, ale ze względu na różne oferty dostałam dodatkowo aż 6 miniatur: krem pod oczy Pep -Start , tusze do rzęs Chubby Lash oraz High Impact Mascara, Pop Lip Colour + Primer w kolorach  09 Sweet Pop i 14 Plum Pop oraz Chuby Stick w odcieniu 07 Super Strawberry. Tak więc w cenie kremu otrzymałam całą górę ciekawych kosmetyków i już wiem, że wśród nich znajdę ulubieńców i że to nie moje ostatnie zakupy na clinique,com.pl:)

Rękawiczki ochronne UV
Jak możecie zobaczyć na Instagramie jestem ogromną fanką manicuru hybrydowego. Wygoda trwałość, blask i piękne kolory to mnie zdecydowanie przekonuje. Jedyne czego się obawiałam to wpływ promenowania UV na moje dłonie i dlatego postanowiłam  kupić coraz popularniejsze rękawiczki ochronne do manicuru hybrydowego.  Są to długie rękawice z cienkiego białego materiału, które mają chronić ręce aż za nadgarstki i są wycięte tylko na opuszkach palców.
Na Allegro zapłaciłam 12.50 zł plus koszty wysyłki. Myślę więc, że za taką cenę warto wypróbować.

To już całe moje zakupy. Niby niewiele, a cieszy:)
Ciekawa jestem jakie wy zrobiłyście ostatnio zakupy kosmetyczne, czy wolicie kupować online czy stacjonarnie. Piszcie także czy znacie któreś z moich nowości i jakie macie o nich zdanie.

Miłego wieczoru,
Ewa


26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja byłam zaskoczona, że w Biedronce jest teraz taka fajna seria żeli pod prysznic:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Spróbowałabym tych żeli .. mam nadzieję, że jak będę w Polsce to jeszcze gdzieś je dorwę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że pojawiają się co jakiś czas w Biedronce. Na razie zapowiadają się bardzo fajnie:)

      Usuń
  3. Ciekawe te produkty, nie słyszałam o nich nigdy. melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać że zapowiadają się ciekawie:) jak będę miała zdanie na ich temat to na pewno o tym napiszę

      Usuń
  4. Nie slyszalam nigdy o tych rękawiczkach... Zaciekawiłaś mnie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeczytałam o nich niedawno na wizażu i jak później widziałam, że są dostępne na allegro postanowiłam spróbować:)

      Usuń
  5. Muszę w końcu kupic te żele z biedry podobno są genialne, szczególnie ich zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te żele BeBeauty z Biedronki - obłędnie pachną utrzymując się na skórze przez dłuższy czas, posiadają pompkę, ogromną pojemność i niską cenę więc czegóż chcieć więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy bardzo mi się podobają i mam nadzieję, że działanie też przypadnie mi do gustu:)

      Usuń
  7. Faktycznie niewiele tego :) A i ja niczego nie znam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nowości fajnie się zapowiadają. Na razie czekają na swoją kolej:) Pewnie za jakiś czas napiszę, jak się sprawdziły.

      Usuń
  8. Kremy Clinique bardzo kuszące, z chęcią bym wypróbowała. Niedawno jednak zaczęłam Estee Lauder - też super zresztą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem Clinique na razie dobrze się zapowiada. Nad Estee Lauder też się ostatnio zastanawiałam. Jaki krem tej marki polecasz?

      Usuń
  9. Bardzo dziękuję za informację:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych żeli BeBeauty najbardziej polubiłam pistacjowy - polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem tego kremu! Oby było tak jak obiecuje producent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się sprawdzi:) fakt, producent bardzo dużo obiecuje

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że się sprawdzi:) fakt, producent bardzo dużo obiecuje

      Usuń
  12. Kusi mnie czekoladowy żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rękawiczki ochronne UV to świetny pomysł! Miałam znajomą, która regularnie robiła sobie hybrydy przez kilka lat i jej dłonie nie należały do najpiękniejszych...

    OdpowiedzUsuń